wtorek, 13 maja 2014

HAPPY!



Dużo szczęścia przez te promienie słoneczne. Maj to miesiąc w którym robi się ciepło, zaczynamy czuć, że żyjemy. Ja właśnie tak się czuje w ostatnich dniach, tydzień wolnego dobrze mi zrobił. Chodź ciężko było wrócić od poniedziałku do pracy, ale nie narzekam! 





Na dziś dzień przygotowałam dla Was post z bluzą OBEY, do której dobrałam zwykłe czarne leginsy, czerwone conversy i dodatkiem są okulary. Jak Wam się podoba ta codzienna stylizacja?











mam wiele planów co do bloga, zaczynam planować co i jak mogę zorganizować, więc czekajcie na efekty!

4 komentarze:

  1. Extra bluza! Wyglądasz promiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjaźnie wygladasz :) fajna stylizacja bo nie jakas wymyslna, pozoba mi się :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie pracujesz ?

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!