wtorek, 14 października 2014

Uroczystość Karoliny i Jarka - 4-5.10.2014r



W zeszły weekend 4-5.10.2014 byłam u mojej kuzynki Karoliny na ślubie/weselu. Cała uroczystość odbyła się w Królikowie. Bawiłam się świetnie! Dopadł mnie zaszczyt bycia "panną młodą", bo złapałam welon. Wytańczyłam się za wszystkie czasy, ale nie będę się za dużo rozpisywać. I tak pewnie nikt nie będzie czytał, więc zostawiam Was ze zdjeciami, miłego oglądania! :*



z siostrą :)

głupie miny z miłością mą :)

  
tak wyglądałam z Matem :)


'Wiola, sweet focia z rąsi' :D



kolejna sweet z rąsi..


i znów kolejna z rąsi z Matem nr2, hihi :)



młoda para rzuca białe gołąbki, po wyjściu z kościoła!


widelec w ręce, pewnie vcoś jadłam,
bo aż widać moje duże policzki <wstyd> :D



znów z moją Agusią :)


torciiiik :)


dorwany zaszczyt złapania welonu :)


sweet z rąsi w welonie :)


 z moimi pięknościami! <3


 Ciociu, co tam jest? :D

Jestem dobrą Ciocią? Chyba tak! :)

Dębowa, Świwowica czy Swojeczek dla Was? :D






Całe wesele baaaardzo udane! Chcę jeszcze raz!
A Wy? Przeszlibyście się?:)

11 komentarzy:

  1. fajnie,że wesele udane po zdjęciach oczywiście to widać :D
    ja jakoś nie lubuję się w weselach,może dlatego że jakoś nie mam drygu do tańca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie całą noc mogłabym tańczyć! No i poprawiny też :D

      Usuń
  2. przepięknie wyglądałaś! :) cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak cudownie :) oo welon złapałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna suknia ślubna! + pięknie wyglądałaś!!!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!