poniedziałek, 17 lutego 2014

moja pasja


To co w życiu sprawia mi największą przyjemność to pozowanie. Kocham być przed obiektywem. Uczucia związane z tym? Hm, coś cudownego zatykającego dech w piersiach. Nie da się ubrać w słowa tego jak wspaniali są ludzie z którymi miałam przyjemność dotychczas współpracować. Chciałabym opisać wszystkich razem i osobno, ale najlepszym wyjściem będzie pokazanie efektów naszej wspólnej pracy.







  












PHOTOGRAPHER: Paulina Maciejewska

FairyLady Photography - FACEBOOK








PHOTOGRAPHER: Paulina Wicińska





 PHOTOGRAPHER: Ewa Olejniczak
Olejniczak Ewa Photography - FACEBOOK 















PHOTOGRAPHER: Karolina Wojciechowska
wojciechowska photography - FACEBOOK

PHOTOGRAPHER:Dominik Robakowski
Robakowsky Photography - FACEBOOK






PHOTOGRAPHER: Karolina Wojciechowska
wojciechowska photography -FACEBOOK






PHOTOGRAPHER: Natalia Jarecka









PHOTOGRAPHER: Patryk Golimowski
Patryk Golimowski - Fotografia - FACEBOOK















DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERDUSZKA!

PS. Mam nadzieję, że będę miała okazje jeszcze w Wami współpracować w przyszłości!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!