niedziela, 9 lutego 2014

Słowem wstępu!

Cześć. Ze względu na to, że dopiero zaczynam chciałabym krótko wyjaśnić dlaczego próbuję swoich sił w tym wielkim świecie 'blogowym'. Hm, słowo blogerka? To za wcześnie abym mogła się tak nazwać, ale chciałabym pokazać Wam na początek jaka jestem, co inspiruje mnie na co dzień, a także czym chciałabym zainspirować Was.
Na moim blogu będziecie mogły zobaczyć różne porady kosmetyczne i inne, mój comiesięczny manicure hybrydowy, będę również pokazywać moje małe i duże zdobycze zakupowe, recenzje modowe, DIY i oczywiście konkursy.



Na dziś przygotowałam dla Was outfit zarówno na zwykły dzień (na przykład do pracy, szkoły), jak i na wieczorny wypad do klubu.











( płaszczyk - vero moda, koszula - amisu, spodnie- bershka, biżuteria - allegro, lity - allegro)

2 komentarze:

  1. wszystko spoko, ale warto pokazać coś innego, bo w takich 'outfitach' chodzi ubrana większość dziewczyn, a blog i osoba powinna się czymś wyróżniać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. coś innego? to sa moje początkujące ' outfity', nie dostaje od nikogo ubrań, w prezentach ani nie mam kasy żeby kupować mega drogie ciuchy których nikt nie ma żeby się pokazać. Może dla Ciebie nie nie wyróżniam, ale każdy ma inne spojrzenie na świat i coś we mnie zobaczy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!