środa, 3 grudnia 2014

Bioderma - Hydrabio Serum


  

Otrzymałam jakiś czas temu od Firmy Biorerma 4 kosmetyki do przetestowania.
Pierwszym, o którym Wam opowiem jest HYDRABIO Serum.




Opakowanie: Serum znajduje się w bardzo poręcznym opakowaniu z pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu. 
Konsystencja produktu:dość lekka, żelowa.
Zapach: delikatny, kwiatowo-owocowy. Nie czuć go długo.
Stosowanie: ponad miesiąc używałam go na noc (2-3 pompki max) i cienką warstwę rano (jedna pompka - ilość jednej pompki pokazana na zdjeciu). Stosuję go do tej pory.




Mam skórę podatną na przesuszenia, jest wrażliwa, odwodniona
 i „bez życia”. 
Używałam bardzo dużo kosmetyków do twarzy. Żaden, nie spełniał moich oczekiwań w 100%.

Po użyciu Hydrabio Serum przez około tygodnia byłam oszołomiona jego skutecznością. Skóra była nawilżona elastyczna i pełna blasku.
Więc polecam go wszystkim, którzy mają suchą skórę twarzy i nie potrafią sobie poradzić z szorstką i mało elastyczną.



Cena: 70zł
Pojemność:  40 ml

Dostępność: Apteka, Internet 

Ps. Cena jest wysoka, ale lepiej odłożyć kasę i kupić ni mieć milion innych które nie będą spełniały naszych oczekiwań.




stylevoila.


4 komentarze:

  1. bardzo ciekawy produkt :)
    zerknę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam z Dermiki czy jakoś takoś - tej z apteki, nawilżającej i też byłam bardzo zadowolona :D teraz nie używam kremu, czasem jak muszę wyjść to tylko taki na zaczerwienienia z wit K z Pharmaceris :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii krem do twarzy nawilżający zarówno w wersji legere jak i riche :) obydwie wersje są dla mnie odpowiednie, super produkty :) zastanawiałam się również na tym serum i muszę przyznać, że opinie na jego temat jeszcze bardziej mnie przekonują do zakupu :) BIODERMA to marka posiadająca w swoim asortymencie wiele bardzo dobrych dermokosmetyków :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jest troszkę spora, ale za jakość się płaci! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!