sobota, 15 marca 2014

codzienny mejkap

Witam Was, pogoda dziś nam nie sprzyjała, ale cóż! Coś trzeba było robić w ten sobotni dzień, więc postanowiłam napisać dla Was post o moim codziennym makijażu. Poza tym uczestniczyłam dziś w sesji zdjęciowej, której efekty już niedługo będziecie mogli zobaczyć. Była na mega spontanie, ale efekty są .. łaaaał! Jak to na spontanie, zawsze wszystko jest świetne!
W tym poście pokażę Wam czego używam do codziennego makijażu i jak to wykonuję, jaka kolejność jest dla mnie najlepsza, najwygodniejsza.




Po oczyszczeniu twarzy nakładam:
- SIQUENS, który przeznaczony jest do stosowania rano i wieczorem, ale jest również dobry jako baza pod makijaż.
- REVLON COLORSTAY, podkład (ja osobiście mam 150 BUFF CHAMOIS) 




następnie:
- LOREAL PARIS, korektor (obecnie używam numeru 1, ale kupiłam już kolejny, ciemniejszy, czyli numerek 2)





Po tym delikatnie maluję powieki, zazwyczaj jakimś jasnym cieniem do powiek.





Po pomalowaniu powiek zabieram się do narysowania kresek na powiece
- EYE LINER (kupiony w Rossmannie)







Po narysowaniu kresek (których nigdy nie maluję od samego kącika, bo tego nie lubię :)) rysuję przedłużenie poza oko.





  



Następnie używam tuszu do pogrubienia i wydłużenia rzęs
- AERO VOLUME (AVON)
jak i
- MYBELLINE the rocket volum express
- WONDERLASH (ORIFLAME)







Na koniec używam bronzera lub różu na policzki, tym razem wybrałam bronzer.









Dodatkowo pomadka - coś co nie jest u mnie codziennością, ale czego się nie robi z nudów... :)



W razie jakichkolwiek pytań, śmiało piszcie zarówno w komentarzach jak i na moim asku! :)









MIŁEGO WIECZORU ! 

Voilà

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!