wtorek, 4 marca 2014

WrocławLove



Tym razem to zwykły luźny, codzienny outfit. Wygodne spodnie, koszula z Primarku, która bardzo dobrze się nosi, polecam zdecydowanie! No i jak mogłabym zapomnieć o airmax-ach! Pasują do wszystkiego i są mega wygodne! W takim stroju chodziłam po Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, stwierdzam, ze stałam się wielką maniaczką butów jak i kwiecistych ubrań, kupiłam kilka rzeczy które zawładnęły moim sercem i nie mogłam się im oprzeć! Które zobaczycie zapewne w następnych postach.













Koszula - Primark
Spodnie - Bershka
Buty - Airmax 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!