czwartek, 13 marca 2014

Marcowy GlossyBox 2014




 Pudełko zawiera Rabaty:


40 zł rabatu na zalando


Tańsze Serum w olejku na noc z THE BODY SHOP z witaminą E

 

zapach do ocenienia - CK





Zawartość pudełka w tym miesiącu zawiera:


CLEARENA CAVIAR FACE PEELING
(opakowanie wynosi 30ml w Glossybox)


Kawiorowy peeling do twarzy o nowej formule i podwójnym działaniu, przeznaczony dla każdego rodzaju cery. Działa na skórę oczyszczająco, odżywia, nawilża, neutralizuje wolne rodniki i powstrzymuje procesy starzenia.

Po otwarciu, zapach tego peelingu mnie powalił na kolana. Pachnie idealnie mam nadzieje, że tak samo będzie mi pasował jak i jego zapach.
Cena produktu // 44zł / 100ml




MITCHELL AND PEACH BODY CREAM
(opakowanie wynosi 40ml w GlossyBox)
Pozostawia skórę miękką, odżywiona i otuloną delikatnym zapachem. Wzbogacony jest w poddawane destylacji parowej olejki kwiatowe, które pochodzą z posiadłości Mitchell's w hrabstwie Kent, w Anglii.

Jeśli mam być szczera to nie pachnie za ładnie, jak wypróbowałam produkt na dłoni myślałam, że za chwile padnę na ziemię i aż skręcało mnie w brzuchu od tego zapachu. Nie poleciłabym, że względu na zapach, ale skóra po nim jest idealnie gładka! 
Cena produktu // 180zł / 180ml


SIQUENS INTENSYWNA KURACJA WITALIZUJĄCA
(opakowanie wynosi 30ml - PEŁEN PRODUKT w GlossyBox)

To skoncentrowany zastrzyk energii dla skóry pozbawionej blasku, o szarym kolorycie. Intensywnie nawilża i odżywia oraz chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Rewitalizuje i usuwa oznaki zmęczenia
Naturalny zapach, ciężko określić czy zmieni cokolwiek mojej cerze na buzi, gdyż nie mogę się uporać, z moją baaaardzo.. suchą skórą. Po wykorzystaniu całego produktu dam recenzję.
Cena produktu // 59zł / 30ml PEŁEN PRODUKT



LIERAC OLEJEK DO CIAŁA , TWARZY I WŁOSÓW HUILE SENSORIELLE
(opakowanie wynosi 15ml w GlossyBox)

Zawiera unikalną kompozycję olejków roślinnych m.in. arganowy i ze słodkich migdałów oraz wyciągu z białych kwiatów. Nawilża i odżywia, chroniąc skórę oraz włosy przed 24h.

Jeden minus - bardzo tłusty, długo się wchłania. Olejek sprawia wrażenia ochrony na całe ciało, a zapach jest bardzo ciekawy.
Cena produktu // 121ml / 100ml



YVES ROCHER UN MATIN AU JARDIN ŻEL POD PRYSZNIC KWIATY WIŚNI
(opakowanie wynosi 50ml w GlossyBox)

Wybierz się w podróż po kwitnącym wiśniowym sadzie i poczuj wiosenną świeżość. Dzięki lekkiej konsystencji żel łagodnie myje skórę i pozostawia ją delikatnie pachnącą.

Jak dla mnie żele do kąpieli z tej firmy są idealne. Po kąpieli czuję się mega zrelaksowana, a zapach utrzymuje się w całym domu, co daje idealną wieczorną atmosferę. Poleeeecam w 100% tym bardziej, że cena nie jest aż taka wygórowana.
Cena produktu // 22zł / 200ml NOWOŚĆ



COLGATE MAX WHITE ONE OPTIC
(opakowanie wynosi 50ml w GlossyBox)

Dzięki optycznym rozjaśniaczom oraz aktywnym składnikiem, czyści zęby usuwając przebarwienia oraz pozostawia je zauważalnie bielsze. Efekt natychmiastowy!

Pierwsze co zrobiłam jak obejrzałam całe pudełko, to poszłam umyć ząbki :D fakt, to nie jest możliwe, że po pierwszym szczotkowaniu zęby były bielsze, blablabla. Ale! Podejrzewam, że po tygodniu będzie wydać jakieś efekty. To nie jest zwykłą pasta, ma śmieszne drobinki i po umyciu miałam wrażenie jak bym wszyła od dentysty (przez zapach) ale czułam dużą świeżość! Gdy zużyję tą pastę, kupię taką samą kolejny raz z pewnością.
Cena produktu // 11.99 / 50ml 

PEŁNY PRODUKT // PREZENT // NOWOŚĆ



CALVIN KLEIN WODA PERFUMOWANA DOWNTOWN
(próbka 1.2ml w GlossyBox)

Indywidualizm - Pewność siebie - Autentyzm. Tak w trzech słowach mozna opisać najnowszą propozycję Calvin Klein dla kobiety nowocesnej i prawdziwej.
Sama jestem ulubienicą słodkich zapachów wszystkiego, także perfum! Ta propozycja od Calvin Klein jest na prawdę fajna, poleciłabym nie jednej osobie, ale sama sobie nie sprawiłabym takiej niespodzianki, gdyż to nie jest idealny zapach dla ' mojego nosa' :)
Cena produktu // 205zł / 30ml






CO MYŚLICIE O MARCOWYM PUDEŁKU?
SKUSIŁYBYŚCIE SIĘ NA JAKIŚ PRODUKT?








A JA?




UWAŻAM MARCOWE PUDEŁKO ZA IDEALNE!
KURACJA DLA MOJEJ TWARZY - TEGO POTRZEBOWAŁAM!
ZNÓW TRAFILI. MAM TEGO CZEGO POTRZEBOWAŁAM :))
Voilà








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz, obserwacja powoduje, że jestem bardzo szczęśliwa!
♥ Bardzo dziękuję i odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
♥ Każdy komentarz z opinią, każda obserwacja daje siłę i walkę do dalszego działania! :*


Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!